la vida a l´escola és molt semblant a un viatge en tren: gaudim del trajecte i de la companyia que seu al nostre costat, imaginem altres móns a través dels vidres de les finestres, sentim la necessitat de compartir el temps del viatge amb els altres, i també la necessitat que els altres ens ensenyin quin és el seu destí. Inventem amb il·lusió el que ens espera al final del viatge, i gaudim de les olors que trobem a cada pas. Uns tenen somnis de sucre, altres de melicotó, altres fins i tot de pastís de crema; però tots tenim el mateix desig de créixer, i de moment, ho estem aconseguint.

dilluns, 21 de novembre del 2011

EL CASTANYER MÀGIC

Gràcies a una història d´un castanyer màgic vam aprendre que hem d´acceptar que a vegades ens equivoquem, i que si fem coses mal fetes les hem d´acceptar per més endavant no tornar-les a fer. A més, el castanyer màgic també ens va ensenyar que també és bo saber quines són les coses bones feim, perquè d´aquestes, els altres en poden aprendre. A més, a través de les respostes dels infants podem observar moooltes coses!

I voltros, algún dia vau fer una cosa que no estava gens bé?

ANTHONNY: me tire en la piscina sin permiso, y mi madre me castigó a mi habitación
GIBET: un dia no vaig compartir ses xuxes amb en Bernat
ADRIÀ FLORIT: un dia vaig pigar una punyada a sa mamà
MARTÍ: jo feia caca a nes calçons i ja era gros per fer-la a nes vàter
SANDRA: jo vaig tirar es joguets enterra
PAU: un dia vaig anar a sa piscina sense permís des papà
GERARD: me van comprar xuxes I no en vaig donar
JERONI: jo mai he fet res mal fet
NAN: a jo i na Mar mus van comprar dos joguets I jo es meu no el vaig compartir
SALMA: un dia sa mamà me va dir que anés amb es papà, i jo no hi vaig voler anar
AINA: un dia vaig dir una paraulota
JOAN: un dia me vaig tirar a sa piscina i m´havien dit que no
ALICIA: no he hecho nada mal
ALBA: apagué el ordenador de mi casa, y mi mamá no me lo había dicho
MARTA: un dia me vaig voler menjar es danone de fresa a nes sofà, però hi havia sa mamà i es papà me va dir que no i jo no el vaig escoltar
ENRIC: jo en vaig fer dues de coses mal fetes: un dia vaig dir moltíssimes paraulotes, i un altre dia sa mamà rallava amb un Pere que també li diuen Pere de sa favera, i jo vaig travessar sense permís
JOSEP: un dia que havíem anat a ca s´àvia, quan ja mus en anàvem de ca s´àvia,per es camí, es papà i sa mamà se van aturar a rallar, i jo vaig travessar sense que me veiessin
LUCAS: jo no he fet res
ADRIÁN: un dia no recogí el cuarto
ROSER CAPÓ: un dia me va caure es plat de macarrons…
ROSER SALORD: sa mamà no me deixava menjar xuxes i jo en vaig agafar
ADRIÀ SEGUÍ: a ca s´àvi me´n vaig anar a sa piscina i es papà deia que no
TERESA: sa mamà deia que no podia menjar xuxes i en vaig menjar
MAR PONS: un dia vaig pigar a sa mamà, i no ho vaig fer gens bé
MAR GELABERT: a una botiga, un dia sa mamà me va dir que no agafés xuxes i jo no la vaig escoltar i en vaig agafar


I segur, segur que algun dia vau fer una cosa que us va fer sentir molt orgullosos!

ANTHONNY: yo sé hacer letras
GIBET: un altre dia ja li vaig donar moltes xuxes a en Bernat
ADRIÀ FLORIT: jo sé fer “malabarismos”
MARTÍ: es papa I sa mama estan contents perquè ja vaig aprendre a fer caca a nes váter sempre sempre
SANDRA: yo sé “jugar amb sa mamà”
PAU: sé fer moltes lletres
GERARD: un dia vaig donar un chupa-chup a nes meu germà
JERONI: jo ja no necessit a sa mamà per dormir
NAN: jo lo que faig molt bé és que ja no se m´escapa es pixu
SALMA: un dia vaig compartir xuxes
AINA: jo sé dinar molt bé
JOAN: sa mamà me diu que pint molt bé
ALICIA: yo hago caso a mamá
ALBA: jo sé jugar molt bé a l´ordinador
MARTA: sé jugar a l´ordinador, a nes jocs des blog de sa classe
ENRIC: si me vull tirar a una piscina deman permís a sa mamà, i també li deman permís quan vull tocar una serp, si és verinosa!
JOSEP: jo també deman permís per anar a sa piscina
LUCAS: jo sé jugar a l´ordinador amb Iker amb el CD
ADRIÁN: jo sé menjar bé
ROSER CAPÓ: jo sé jugar a s´estudi tota sola
ROSER SALORD: un dia a sa platja amb es papà me vaig portar bé
ADRIÀ SEGUÍ: mirar tele
TERESA: jo sé compartir xuxes amb na Catalina
MAR PONS: jo ajut a estendre sa roba
MAR GELABERT: a s´hortal vaig dinar molt bé amb na Clara i na Lucia, que són ses cosinetes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada